FAQ’s

Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen. Indien uw antwoord er niet tussen staat, kunt u contact met ons opnemen of uw vraag stellen via WhatsApp of Messenger.

Ja, uiteindelijk! Alles wat we bouwen zal 100% eigendom van u worden. De meeste van onze klanten blijven met ons voor het leven van de website. Ons team is op deze wijze gewoon onweerstaanbaar. Maar als u om welke reden dan ook toch uw site naar een andere hostingservice wilt verhuizen, dan helpen wij u bij het zo moeiteloos en efficiënt mogelijk maken van de overgang. De website is immers van u, en wij willen dat u het overal mee naartoe neemt. Bij huurkoop huurt u de website eerst en betaalt u hiervoor een vast bedrag per maand. Pas na de laatste betaaltermijn bent u de eigenaar.

In het eerste gesprek willen wij alles van u te weten komen dat voor ons van belang is. Na dit gesprek beslist u of u met ons in zee gaat. Binnen één tot drie werkdagen ontvangt u een aanbetalingsfactuur voor het eerste termijn. Na betaling van het eerste termijn van de factuur gaan wij vervolgens voor u aan de slag. Afhankelijk van de complexiteit van de website kan de demo al binnen 1 dag gereed zijn. Wij ontvangen wel graag zo snel mogelijk van u de foto’s, de teksten en eventueel het logo voor de website. Na het ontvangen van alle documenten hebben wij 1 a 2 weken nodig om de website te bouwen, te testen en online te zetten. Wij maken samen een planning voor de oplevering.

Nee. Dit soort standaard pakketten hebben te veel nadelen en beperkingen. In de ontwikkeling van deze kant-en-klare pakketten gaat veel tijd zitten waardoor zij, op het moment van lancering van het pakket, vaak genoeg met verouderde scripts werken. Deze scripts zijn beperkt aangezien u het moet doen met wat zij u aanbieden en sluiten te vaak niet aan op de snelle ontwikkeling van Google. Verder is de keerzijde van deze gratis websites dat u veel reclame op uw eigen website krijgt. De kosten voor ontwikkeling van het standaard pakket moeten immers worden terugverdiend. Tenslotte dient u buiten het pakket voor alles extra te betalen en mag u de werkzaamheden alsnog zelf uitvoeren.

In de meeste gevallen is een ontmoeting niet nodig en gedurende de ontwerp en afbouw fase, zult u de website ontwikkeling online kunnen volgen. Hierdoor wordt 95% van onze websites afgeleverd met alleen email en telefonisch contact.

Ja, gedurende de ontwerp en afbouw fase, zult u de website ontwikkeling online kunnen volgen. Wij bieden u daarnaast 2 revisie rondes waarin wij uw website gezamenlijk doornemen. Eventuele wijzigingen en aanvullingen worden gratis door ons uitgevoerd. Dit is namelijk in de prijs inbegrepen. Tijdens deze revisie rondes zetten wij alle puzzelstukken op de juiste plek, zodat u tevreden bent met het eindresultaat.

U ontvangt een basishandleiding WordPress zodat u de website zelf kunt beheren. U kunt vervolgens zelf teksten en afbeeldingen wijzigen en aanpassen. U heeft in de basis geen HTML kennis nodig. WordPress werkt volgens het WYSIWYG principe. U ziet dus direct het resultaat van uw wijziging of aanpassing nadat u op de knop “Voorbeeld” heeft geklikt.

Met WordPress is het mogelijk om zelf pagina’s en berichten (bijvoorbeeld nieuwsberichten) aan uw blog toe te voegen. Daarnaast kunt u ook bijvoorbeeld de volgorde van de pagina’s en nieuwsberichten makkelijk aanpassen. U dient echter nog wel de nieuwe pagina aan uw menu toe te voegen of uit te sluiten.

Jazeker! Voor een goedwerkende en vooral veilige WordPress website is het echt van belang dat er regelmatig onderhoud wordt gepleegd. U kunt hierbij denken aan het voeren van updates van WordPress, plugins of thema, back-ups van uw website en/of het vernieuwen van uw licenties. Als u dit niet doet, loopt u het risico om te worden gehackt. Na oplevering van de website ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij uzelf. Wilt u die verantwoordelijkheid niet dragen, dan kunt u bij ons een onderhoudsabonnement afnemen voor € 30,00 excl. BTW per maand. Hiervoor doen wij minimaal 2x per maand de updates, en zorgen wij regelmatig voor een backup. Het kan zijn dat u op termijn een extra pagina wilt toevoegen. Support voor webdesign wordt vanaf de tweede maand uitgevoerd volgens het uurtarief.

Met een logo en huisstijl kunnen wij u wel helpen. Het logo is dan echter alleen voor de website en kan niet worden gebruikt voor bijvoorbeeld briefpapier of visitekaartjes (als gevolg van het bestandsformaat). Voor een logo of huisstijl kunnen we u eventueel ook in contact brengen met een partij waar wij zelf veel mee samenwerken.

In het eerste gesprek willen wij alles van u te weten komen dat voor ons van belang is. Na dit gesprek beslist u of u met ons in zee gaat. Binnen een tot drie werkdagen ontvangt u een aanbetalingsfactuur voor het eerste termijn. Na het ontvangen van alle documenten hebben wij 1 a 2 weken nodig om de website te bouwen, te testen en online te zetten. Na afronding van de zoekmachineoptimalisatie (SEO), hebben we een definitieve website die wij live zetten en dient u de laatste termijn van de factuur te voldoen. Bij huurkoop huurt u de website eerst en betaalt u hiervoor een vast bedrag per maand. Pas na de laatste betaaltermijn bent u de eigenaar.

Na het opleveren van een door ons ontwikkelde website leveren we ook support. Elke kleine verandering of toevoeging wordt gratis uitgevoerd in de eerste maand na oplevering. Vanaf de tweede maand na oplevering van de website ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij uzelf. Wilt u die verantwoordelijkheid niet dragen, dan kunt u bij ons een onderhoudsabonnement afnemen voor € 30,00 excl. BTW per maand. Hiervoor doen wij minimaal 2x per maand de updates, en zorgen wij regelmatig voor een backup. Het kan zijn dat u op termijn een extra pagina wilt toevoegen. Support voor webdesign wordt vanaf de tweede maand uitgevoerd volgens het uurtarief.

De oplossing

Wilt u ook online succes hebben? Vraag dan vandaag nog een offerte bij ons aan voor een passende oplossing.

Liever eerst direct spreken?

Wij kijken graag uit naar een samenwerking.

U kunt de inhoud van deze pagina niet kopiëren.